måndag 16 februari 2015

Birthday cake!

 
 
 
Födelsedag!
Dagen då jag fyllde 30 år kom, med stormsteg! Lite chockad eftersom jag inte tyckte att det var längesedan jag var 23 år. Men jag trivs rätt bra med att bli äldre, jag känner mig lite mer kontrollerad, lugn och erfaren för varje år som går.
Men vad svårt det var att hitta på en tårta som skulle passa min personlighet. Det är ju så roligt att anpassa tårtorna till alla andra som jag bakar åt, men tillslut, tre dagar innan min födelsedag kom jag på att jag skulle göra en glasstårta eftersom det är ju trots allt det bästa jag vet!
 
 
En kladdkaksbotten med jordgubbsglass och ett överdrag med jordgubbssås, toppad med jordgubbar fick bli min tårta och den var helt perfekt!
Att fylla 30 var inte så farligt när man har familj och vänner runt omkring sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar